Monday, August 30, 2010

SEGALA-GALA DITANGAN ANDA

Assalamualaikum selamat menyambut merdeka....dan terus mendapat keberkatan maksimum 10 malam ketiga dibulan yang sangat mulia ini....malam yang ditunggu2 oleh kebanyakan kita...Lailatul qadar...masshaallah...tinggal lagi 10 hari puasa..masa begitu pantas berlalu..kita mesti mengambil peluang keemasan ini...kalau terlepas tunggu lagi satu tahun..entah kita masih hidup atau....???Sebabtulah saya sentiasa merasakan masa terlalu cepat berlalu...maka hargailah masa..sesetengah surau dan masjid sudah mulakan qiamullail mula jam 3 pagi...ambilllah peluang ketika masih sihat dan kuat...saya perhatikan yang datang adalah orang yang tua2 kebanyakannya...kesian tengok...lutut dah sakit..sembahyang sambil duduk...yang muda mana?? yang muda lambat lagi mati????...FIKIR2KANLAH!!!

Getaran 3K yang saya tulis sebelum ini iaitu kekayaan, kejayaan, kebahagian, kita tambah lagi 2K kesihatan dan keberkatan... sekarang dah jadi 5K.....Saya pasti mana2 buku yang saya baca dan tok guru yang saya menuntut ..dalam usaha mendapatkan getaran hebat 5K ...perkara utama yang kita kena buat sebagai muslim...dekatkan diri dengan yang maha mencipta dulu..saya ingatkan diri saya juga...saya baru baca buku yang bertajuk Asmaul husna oleh mohd Syamil Mohd Yusuff..Betapa penting peningkatan iman didalam mengejar 5k...

Mengumpul kekuatan getaran 5K..sangat mudah..syarat anda benar2 mahu dan buat tindakan sungguh2... Contoh getaran kejayaan dalam bisnes network bersama SMART TYCOON..PASTI anda akan dapat getaran yang sangat hebat sekiranya anda up-to-date mengikut sistem yang telah digariskan untuk anda...anda mesti banyak jumpa prospek untuk buat penajaan...kalau fulltime sekurang2nya 5 pertemuan 1 hari ..kalau part time paling kurang 1 pertemuan 1 hari...sekiramya anda set biz anda disiplinnya begitu dan anda konsisten melakukannya anda akan dapat getaran kejayaan yang sangat hebat!!!...INGAT!!! anda didlm biz membina rangkaian (network) ...mesti set suka jumpa orang baru banyak2 baru datang getaran (kemudahan) prospek baru ramai yang anda boleh jumpa!! SEBAB TULAH SAYA SELALU CAKAP TERUS ISTIQAMAH BUAT PST!!!!BANYAK22!!!! BARU ADA GETARAN HEBAT!!! GETARAN HEBAT..BIZ HEBAT..BARU BERJAYA!!! kalau sudah konnsisten mamatuhi disiplin biz yang kita tetapkan memang motivasi diri sentiasa tinggi....self motivation akan down kiranya anda tidak jumpa prospek atau kurang jump[a prospek!! So pastikan anda sentiasa bermotivasi tinggi dengan jumpa ramai2 prospek dan buat pst banyak2!!

Bila sudah ada rangkaian...anda mesti set dalam minda anda suka pada rangkaian dan sayang rangkaian...baru ada getaran yang hebat membina rangkaian...Kalau tak suka rakan kongsi...( kata macam2.. sangka macam2 pada rakan kongsi ..) punca rangkaian anda hancur!! INGAT!!! tanaman negetif dalam minda anda..menarik lagi banyak elemen negatif mendekati anda!!! BAHAYA!! sebab tulah saya selalu cakap...BERHATI-HATI DENGAN APA YANG ANDA LETAKKKAN DIDALAM MINDA ANDA!!!

Sila hadir keMBC SMART TYCOON untuk dapat ilmu bagaimana membina getaran yang hebat!! KEHADIRAN ADA PASTI BERBALOI!!!

JOM KITA TRANSFORM!!! TRANSFORMASI MINDA JUTAWAN!!!

BERTEMU ANDA DIPUNCAK KEJAYAAN!!!

KEJAYAAN ANDA KOMITMEN KAMI!!!!

No comments:

Post a Comment