Sunday, August 1, 2010

GETARAN KEKAYAAN, KEJAYAAN DAN KEBAHAGIAN

Assalamualaikum wbt kepada semua pengikut blog..saya minta maaf .. 1 bulan tidak update blog ..Sepanjang 30 hari banyak perkara yang hendak dikongsikan...saya sempat menghadiri seminar pembangunan diri dan minda...saya sentiasa looking foward untuk meningkatkan motivasi dan pembangunan diri..ilmu adalah menjadi keutamaan dalam hidup saya..dan dah menuntut... implement segera!!menghadiri 7 hari bersama mentor minda jutawan yang sedang hangat dipasaran...BEST giller!! MMelllekat!!! Alhamdulillah banyak yang saya belajar....Ilmu2nya memang saya akan impliment ketahap 100%...Sebelum saya bertolak..saya sudah buat mind setting..saya akan absorb 100% ilmu dan saya akan implement semua ilmu yang bermanafaat...Ramai leader2 SMART TYCOON menghadiri program ini..mereka balik dengan penuh semangat TRANSFORMASI MINDA ...MINDA JUTAWAN!!! MINDA KAYA...MINDA POSITIF...MINDA YAKIN...PERINGATAN!! Minda Jutawan memerlukan persediaan tindakan Jutawan!!!

Program dan motivasi sebegini memang kita perlukan untuk mengubat hati dan perasaan kita ...Sebab energy kita dalam perjuangan kearah jutawan tidak boleh turun dan naik...Kekadang kita ok (+ve) kekadang kita tak ok(-ve). Sebenarnya kalau energy kita sangat kuat...tiada satu masalahpun boleh mengganggu emosi kita!!! Segala dugaan kita lalu dengan tabah..sebab kita semua yakin dibalik tembok dugaan itu KEKAYAN dan KEJAYAAN sedang menunggu kita.

Kejayaan , Kekayaan dan Kebahagian (3K) akan hanya dicapai oleh orang2 yang berminda besar..tindakan besar yang konsisten...3K adalah pilihan...3K wajib ada ilmu, sistem dan mentor. Tak boleh shok sendiri...Sampai disini dulu...teruslah melayari blok ini untuk mendapatkan tips yang sangat berguna dan sangat berkesan dalam mengejar cita2 aku kaya dan berjaya!!!..INSYAALLAH saya akan terus update bolg mulai hari ini...

SELAMAT BERPUASA..MUGA MENDAPAT KEBERKATAN MAKSIMUM DI BULAN YANG MULAI INI...

TRANFORMASI SATU KEMESTIAN..
BERTEMU ANDA DIPUNCAK KEJAYAAN!!!

No comments:

Post a Comment