Wednesday, July 28, 2010

rakan kongsi yang setia khusyuk mendengar
bagaimana menggunakan pst untuk buat duit

28 Julai, rabu seperti biasa mbc temerloh..PPENNUHH lagi dengan rakan kongsi baru..Gambar di atas. Semua CDM temerloh memang masing-masing sudah betul-betul berada di dalam pst...Mereka berlumba-lumba mengejar target sale masing2 tidak cukup tangan...seperti yang saya kata...tidur bila mengantuk dan makan bila betul-betul lapar!!! Masa rehat tidak payah nak kira.....Yang penting berjuang habis-habisan untuk merebut peluang membina rangkaian (melebar dan mendalam dengan kukohnya). Rakan kongsi baru yang datang penuh bersemangat bersetuju untuk bergabung tenaga bersama SMART TYCOON untuk memilih menjadi kaya dan berjaya. Mereka tidak boleh tolak bahawa didepan mata mereka SMART TYCOON berkembang hari kehari...melahirkan ramai usahawan yang berjaya

prinsip kerja kami...BERSAMA BERSATU BERJUANG...DAN KEJAYAAN ANDA KOMITMEN KAMI..betul2 diamalkan dan membuahkan kejayaan!!! Sesiapa yang tidak memilih untuk berada ditengah-tengah kegemilangan biz yang sangat hebat ini memang sangat rugi!!!!
Semalam saya tidak sempat update blog sebab saya bersama rakan kongsi ke Kota Tinggi seawal 7 pagi... sampai kedestinasi jam 12 tengahari.. jumpa 4prospek untuk 4 pst...alhamdulillah tiada yang tolak!!! itulah kehebatan pst... Saya datang dengan mindset saya mesti close 4pst... alhamdulillah...Satu lagi mindset saya...saya mesti dapat jentera..dan jentera itu mesti berkembang dengan cepat..dan saya akan pastikan jentera saya bergerak dan merayap di kota tinggi dengan dasyatnya!!!! TUNGGU!!! Kalau saya dah mula saya akan buat sampai sudah!!!!....ORANG JOHOR JANGAN PANDANG DAN DENGAR SAJA!!! Sahut CABARAN!!!!!

Ingat anda hanya perlu ulang perkara yang sama setiap saat, minit hari, minggu, bulan...lagi..lagi dan lagi sehingga expert...bila anda sudah expert berapapun pst yang anda set setiap hari PASTI dalam GENGGAMAN!!!!

OGOS bulan rezki melimpah ruah...jangan beri alasan bulan puasa tak boleh buat pst!!! Amalan SMAT TYCOON bulan puasa kelas semua ditukar kepada siang hari sebab memberi laluan kepada semua ahli SMART TYCOON solat terawikh.. PUASA datang setahun sekali...kita mesti dapat keberkatan yang maksimum...Yang penting anda atur strategi bersama jentera masing2...DUIT RAYA DAN LEPAS RAYA MESTI BANYAK!!! strategi berganda mesti digunakan!!! Tak tahu tolong tanya..macamana nak amalkan strategi berganda!!!

IMPIAN UNTUK HIDUP LUAR BIASA BERMULA DENGAN BUAT TINDAKAN LUAR BIASA!!!

ANDA PASTI JUARA!!!

No comments:

Post a Comment