Sunday, July 11, 2010

JULAI BULAN JUARA!!!

2 hari tidak update blog..maaf.. jumaat pagi-pagi jam 5.30 dah bertolak kejerteh untuk mbc di Stokis CDM Rosliza Aziz... Alhamdulillah sangat ramai yang datang..90 % orang baru.. semuanya sangat bersemangat buat pst..tambah2 lagi produk yang sedang hangat dipasaran!!! DASHAT!!!....HEBAT!!! Tahniah CDM Rosliza..CDM Rahimah..dan CDM Rohani...

Habis mbc..terus kejar 2 appointment.. jam 3 ptg hingga 6ptg closed 2 orang buat pst...salah seorang tu nampak sangat hebat sifat kepimpinannya!!! Wow!! Projek baru sangat HEBAT!!! SANGAT LUAR BIASA!!! SMART TYCOON PASTI CAPAI TARGET\ MENUJU PUNCAK!!!
Dari setiu jam 7 singgah jenguk mak sekejap dikuantan...Mak mesti lawat selalu...Saya mesti jumpa mak sekurang-kurangnya 1 minggu sekali..kadang2 sampai 3 kali...itu rutin wajib!!!

sabtu bantu rakan kongsi disekitar temerloh...pun sama CLOSED!!!!Bukan 1, atau 2 projek...banyak!!!! Satu rumah penuh dengan prospek baru!!!Malam sambut birthday SITI AISYAH anak bongsu..genap 4 tahun..makan malam bersama family ditemerloh...

Ahad Program BEST di Training Center Temerloh..PENNUH!!!! lihat gambar dibwh!! Bil peserta dihadkan!!! kita akan buat next BEST untuk bilangan peserta seterusnya!!! Leader2 yang hantar ramai peserta memang untung...peserta2 keluar dengan satu TEKAD!! BERJUANG!!! Kita bertindak sekarang!!! DONT WAIT!!! LIVE IS TOO SHORT!!! SO ..DONT WASTE YOUR TIME...Teringat Siti Aishah anak bongsu kami (4 tahun) membaca surah Al ASR beserta maksudnya sekali!!! Umat Islam sudah di warning oleh ALLAH s.w.t dalam surah itu....dan bersumpah dengan masa!!! Maka dengan sebab itu..BERTINDAK!!! KITA semua sudah berjanji...2010 is our LANDMARK year!!! kita tak boleh kalah!!! KITA JUARA!!!!

Program BEST di Temerloh

Kusyuk mendengar presentation CDM samsuria

No comments:

Post a Comment