Monday, July 5, 2010

Jumpa Tokguru Segera!!!

Malam tadi (Isnin malam) Road Tour (RT) kuantan..Sampai rumah jam 2 pagi. Kejap lagi ke Jetreh.. mesti sampai jam 1 t-hari. Semua CDM Pahang datang ke RT kuantan mlm tadi.. Orang Jengka 11 ( orang kampung CDM Samsuria dan CDm Zack) ramai!!! Prospek baru yang sangat berpotensi dan sangat bersemangat untuk mengubah hidup mereka!! Tidak kira siapapun anda Smart Tycoon sudah membuktikan kehebatan servicenya..ramai pemimpin2 hebat SMART TYCOON dari biasa2 sudah jadi Luarbiasa!! CDM2 semuanya penuh semangat BERSAMA BERSATU BERJUANG pastikan CDM ramai keluar dari Kuantan...

Tahniah CDM Samsuria dan Zahrin..ada 2 rakan kongsinya pakai kereta baru...(DSM Faizal dan Dsm Rozi)..Ini membuktikan bahawa PST memang sangat jadi!!! Siapa tidak master dlm projek baru ini memang rugi..Longterm PST sangat menguntungkan..Kita kena pastikan semua yg sudah masuk meniaga dengan kita kena faham betul2 dengan apa yg kita buat sekarang!!! Leader2 semua kena buat lawatan muhibah..Kita ada projek baru untuk bulan julai ogos...sempena hari raya..Siapa yg buat ni pasti dapat banyak duit raya!!! Rujuk tokguru cepat!!!! buat tindakan LUARBIASA dibulan berkat ni!!!

Untuk yang pening2 lalat dihasut dengan biz yang menjanjikan keuntungan singkat dan mudah!!! INGAT!!! TIADA JLN SINGKAT UNTUK KAYA DAN BERJAYA!!! NONSENSE!! Masalah besar orang2 sebegini tidak fokus!!! Nak buat macam2 kerja dalam satu masa!!! Tu akhirnya semua tak jadi!!Tak tahan dugaan!!! Come on!!.. Kalau tidak takkan Jutawan Billy Lim tulis sebuah buku BERANI GAGAL...Kan kita dah setuju Berani Buat Berani Tanggung!!! ALANG-ALANG MENIAGA BIAR BETUL2 KAYA!!! APA YG KITA FIKIR ADALAH APA YG KITA BUAT!!

YANG PASTI... selama 7 tahun meniaga..macam2 saya dengar biz baru yg dtg dan pergi...yg buka training centre sebelah stokis sayapun ada (sekejap je hilang)... Ingat!! Jangan yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran!!!Hai o tetap utuh dipasaran MLM...semakin hari semakin ramai orang kita yang biasa2 mengecap nikmat kaya dan berjaya bersamanya!!! Jadi anda BUAT JE!! Biz tetap akan jadi..Bila dan banyak mana itu ALLAH yang tentukan!!!

MENJADI JUTAWAN BUKAN PELUANG TAPI PILIHAN!! JADI BUAT BETUL2 JANGAN MAIN2!!!

Permudahkan hidup kita. Simplify your life!!!

KEJAYAAN ANDA KOMITMEN KAMI!!

GO..GO..SMART TYCOON!!!!


No comments:

Post a Comment