Sunday, July 18, 2010

TERUSKAN PERJUANGAN!!

Saya pasti disaat ini warga SMART TYCOON sedang bertungkus lumus berusaha mengejar target JULAI BULAN JUARA masing2!!!

Alhamdulillah kita sudah mendapat formula yang sangat hebat!!! So semua pejuang SMART TYCOON mesti menggunakan sungguh2 peluang yang ada depan mata. Formula dan ilmu sudah diperturunkan...pastikan anda dapat ilmu itu 100% dan terus BERTINDAK!!! Cepat2 menuju kepada expert dan terus perturunkan cepat2 kepada rakan kongsi baru...Kerja dalam rangkaian kena cekap secekapnya!!..Jangan nanti kita putih mata melihat orang lain yang mengaut keuntungan bukan anda dan rakan kongsi anda!!!

Kepada yang masih belum yakin dengan pst..bukti sudah ada depan mata...kalau anda lambat implement anda akan terus ketinggalan!!! PASTIKAN anda dan group bersama2 dengan pst!!!

Kepada yang sudah mula dan sangat dapat, terus berlari menuju puncak kearah money freedom..PERCAYALAH pst adalah peluang yang sangat hebat..Terus BINA...BINA...DAN BINA!!! FOKUS!!!

AMARAN!! DEngar, belajar, berlatih berkarung-karungpun kalau tanpa TINDAKAN anda akan tetap berada di TAKUK LAMA!!! JANGAN BIARKAN ANDA DAN GROUP TERUS KETINGGALAN!!!

SEGALA YANG BERLAKU PUNYA HIKMAH TERSENDIRI..KITA SEBAGAI HAMBANYA PERLU MENGAMBIL IKTIBAR DAN BELAJAR!! BELAJAR DARI KESILAPAN!!!

MUHASABAH DIRI DAN TERUS BERTUKAR!!!

HAYATI PRINSIP KERJA KITA: BERSAMA BERSATU BERJUANG!!! JANGAN SYOK SENDIRI!!!

GO..GO.. GO..SMART TYCOON!!!


No comments:

Post a Comment