Monday, July 19, 2010

USAHA, USAHA DAN USAHA LAGI!!!

Nak kecapi nikmat kejayaan??...kita tiada pilihan kecuali..usaha, usaha dan usaha lagi!!! Jangan bertangguh kerja!!! Banyakkan bertindak!!! Perancangan mesti kemas!!! Gunakan segala kapasiti yang ada untuk cepatkan peningkatan biz masing2!! Semua leader2 SMART TYCOON ambil perhatian!!!! Pastikan anda merancang untuk semua rakan kongsi anda yang sudah komit dengan anda!! Bukan hanya untuk rakan kongsi yg aktif sahaja..panggil semua rakan kongsi anda yang ala2 nak pengsan..yang dah pengsan...semua sekali!!! kalau tak tahu bagaimana nak panggil mereka2 yang dah tak berapa meniaga tu ..cepat2 menuntut dengan sifu!!!

Hari ini saya mula keraja jam 10 pagi ..jumpa prospek 2 orang ( dimaran)...closed 2 pst...petang jumpa 1 prospek di kuantan..colsed 1 pst..ADUHAI SENANGNYA BUAT PST!!! SEBAB TU KITA KENA CEPPATTT!!!!
Malam mbc Kuantan..CDM Abdul Aziz dan CDM Samsuria yang bagi talk. Esok jadual full ...seawal jam 8.30 pagi... Tak ada masa nak bersenang lenang sekarang ni!!! Belasah...semua rakan kongsi sedang ghairah!! yang tak ghairah2 tu.. tolong cari kunci cepat2!!!! Akak sempat pesan sambil berseloroh dengan rakan kongsi yang tengah ghairah tadi..sekarang jangan fikir makan dan tido...belasah buat pst...pst...pst...Buat BANYAK-BANYAK!!! Kalau orang lain boleh buat 5 pst satu hari apahal pulak kita tak boleh!!! APA JADIPUN MESTI BOLEH!!!

PERINGATAN UNTUK WARGA SMART TYCOON!!!
Sabtu kita akan ada program besar dipahang..lokasi sila tanya upline masing2..tunggu sms.. Dijangka peserta melebihi 200 orang!!! Semua leader pastikan anda buat perancangan dan tindakan teliti untuk bawa rakan kongsi ke program tersebut!!! Jangan ketinggalan.. anda mesti bawa rakan kongsi yang paling ramai!!! Rancang dan terus bertindak!!!

Tiada gunanya merancang hebat..mesyuarat hebat!!! bercakap hebat!! tapi tiada tindakan!!! Ini yang saya selalu sebut CAKAP TAK SERUPA BIKIN!!!

Semakin banyak usaha, lebih mudah menuju kejayaan!! Tiada sejarah didunia ini , manusia yang berusaha gigih...gagal!!! MATLAMAT + USAHA = PASTI JAYA!!!

Dan ingat!!
Dalam sebuah perjalanan anda akan berjumpa simpang2...sekiranya anda banyak singgah disimpang2 tersebut lambatlah anda sampai kedestinasi!!

BERSAMA BERSATU BERJUANG!! BERSAMA BERSATU MENUJU KEJAYAAN!!!

No comments:

Post a Comment