Sunday, July 4, 2010

PENTING!!!

Jumaat jam 5 pagi saya sudah bertolak ke Setiu..Breakfast di simpang empat Kuala Berang...Nasi lemak ikan tongkal kak yah memang sedap..itu adalah pot rehat biasa saya kala ke Setiu, Besut dan Jerteh..Sudah lebih tiga tahun saya berulang..hampir setiap minggu ke Kuala Trengganu, Jerteh dan Kota Baru..Kalau dulu warung kak yah kecil..periuk2 nasi dagang, nasi lemak pun kecil..sekarang dan berubah..semuanya semakin besar..kak yahpun sekarang semakin cun...Senang hati kot!! Biz bertambah besar..Nak je saya beritahu kak yah..nak meniaga besar kena mula buat network warung kak yah...

mula jumpa prospek di Setiu jam 9 pagi..positif ...minggu ni mesti selesai pst. appointment selesai jam 7pm..jam 8.30 ada meeting bersama2 leader2 Trengganu di stokis CDM Rosliza diJerteh. Perancangan Julai, Ogos diatur... Leader Trengganu target ..sale JULAI dengan gandaan 4.. Wow!! Memang HEBAT!!!

Sabtu jam 8.30am hingga 5pm B.E.S.T ( Basic Enterprenural Skill Training) di hospital Jerteh. Alhamdulillah ramai yang hadir... Semua yang datang keluar dengan matlamat dan tekad masing2!!! Tahniah kepada semua yang hadir

Ahad di johor CDM Norazlin Nordin bersama konco2 SMART TYCOON SELATAN ..telah selesai program BEST mereka. Dengar kata sangat ramai yang hadir!!! Orang Johor memang hebat independent!! Sale Johor mesti meletup!! SMART TYCOON sedang tunggu CDM baru dari sana!!! CEPAT!! BUAT TINDAKAN JUARA YG LUAR BIASA!!

Pahang.. malam ni (Isnin) road tour di Kuantan.. Malam ni bersama PAKAR!! Selasa malam di Kuala Lipis!!.. Rabu malam di Temerloh!! datang jangan tak datang.. banyak strategi baru yg mesti anda tahu dan guna segera!!! Yang penting SALE JULAI meletup!! Duit raya MASSSSUKKK!!!!

11 hb BEST di Temerloh..Penyertaan terhad dan sudah penuh!!!...

TINDAKAN LUAR BIASA UNTUK HIDUP LUAR BIASA!!

BERSAMA BERSATU BERJUANG!!!

No comments:

Post a Comment