Wednesday, June 30, 2010

JOHOR DAN PELUANG

Semalam saya sampai dari Johor jam 6.30pagi.. sepatutnya jam 4.30 pagi tapi kami (saya bersama CDM Aziz) mengantuk terpaksa tidur dalam kereta di tol karak sekejap..4 kali tukar drive...kami sudah biasa..Berulang ke johor sudah jadi rutin mulai tahun 2003 lagi...bermula dengan 2 kali seminggu (paling kerap)..kemudian 2 minggu sekali...kemudian 1 bulan sekali...sampai sekarang...service dari saya tetap akan berterusan sampai bila2...orang johor kena doakan kesihatan saya berpanjangan..

Orang Johor memang best!!
Kenapa?
Mereka memang fighters!!!.Ramai rakan kongsi disana sudah bertukar dari zero to hero..Daripada hidup biasa2 kepada luar biasa!!Saya lihat semangat perjuangan orang Johor memang kental!!! Kalau saya datang untuk mbc atau road tour ..memang ramai prospek potensi baru yang datang.. Yang pasti semua yang datang PASTI BUAT pst!!!! Mereka keluar dari mbc dengan membawa satu misi baru dalam hidup dan mereka membuat pilihan dengan kemahuan dan tekad yang satu...BERTINDAK!!! dan KOMITED!!!

Tahniah kepada semua CDM2 dari Johor...Insyaallah SMART TYCOON SELATAN akan produce tambahan CDM untuk Julai...CDM2 Johor sedang melaksanakan gerakkerja luar biasa untuk target sale julai berganda2....Semua pejuang-pejuang SMART TYCOON sila ampil peluang untuk benar2 berada dalam strategi mereka!!!!

JANGAN LUPA LAMBAIAN PERTH SUDAH BERMULA...FIGHT!!! JANGAN TAK FIGHT!!!










No comments:

Post a Comment