Wednesday, June 23, 2010

BERTINDAK!!!

Sangat penting..Kita semua kena cepat expert present pst!..kena buat sampai jadi expert...kalau belum dapat.. buat lagi,lagi...dan lagi...Expert sampai macamana?..Sampai ....bila kita bentang pst, prospek terus buat sebab sangat yakin!! Sebab tu kita kena jumpa prospek seramai mungkin!! Jumpa, jumpa dan terus jumpa prospek..hari-hari penuhi attitude biz fulltime dan part time!!

Tapi ingat tiada janji manis dalam pst!! SMART TYCOON meniaga TELUS!! Setakat ni meniaga SMART TYCOON bersih..Kita kekalkan reputasi SMART TYCOON!!! Satu Malaysia kita boleh bertahan bisnes..Mana-mana kita pergi orang tidak tolak kita.. untuk makluman : pst telah dimodulkan..anda semua mesti dapatkan modul tersebut dari CDM terdekat anda..gunakan sepenuhnya modul tersebut..CDM2 bersidang 2 hari satu malam di haliday villa Cherating untuk menyiapkan modul JUARA PST yg sangat berkesan itu... Tahniah untuk semua CDM2 SMART TYCOON!!!

Kita bertekad menukar polar kehidupan kita!Kita bertekad mencatat sejarah keturunan kita!Kita generasi JUARA!Kita bukan lagi melayu muslim yang inferior!2010 adalah landmark year untuk kita si JUARA!Kita WAJIB BERUBAH!!Kita tidak boleh buang masa!Tindakan JUARA mesti diambil sekarang!!!!

Pasti boleh! ALLAH telah beri kita potensi diri yang tiada batas!! YAKIN BOLEH!!PASTI BOLEH!!

Hari ini, hari juara! Minggu ini, minggu juara! Bulan ini, bulan juara!Tahun ini, tahun juara!

KITA SUDAH BERJANJI PADA DIRI, KITA MESTI JUARA!!!!

BERSAMA BERSATU BERJUANG menuju JUARA!!

No comments:

Post a Comment