Friday, June 25, 2010

HEBATNYA PROJEK SMART TYCOON (PST)

Saya baru sampai dari Jerteh terus capai komputer .. Hari ni drive sendiri ..nasib baik ada anak bujang ikut tapi belum ada lesen.CDM AZIZ tidak boleh hantar ada hal stokis...nak settle payment..bertolak jam 6.40 pg, sampai jerteh jam 10.30 pagi...sampai terus minum pagi (dah pesan pada cdm Rosliza belikan nasi kerabu sebab tak sempat berhenti minum) ..Tak sempat habis minum kopi..terus bagi motivation pada orang2 jerteh...yang bestnya 90 % yang datang adalah orang baru... Semua buat pst pulak tu!!! Puas hati!...Habis bagi talk..sembang sekejap, terus kejar appointment sekitar jerteh dan setiu dari jam 2pm hingga 6pm..alhamdulillah semua prospek yang ditemui..buat...prospek yang saya tinggal tadi terus pergi cucok duit cash untuk buat pst!! Lagi puas hati..Alhamdulillah..Itulah yang saya nak cerita, siapa yang kata tidak boleh buat memang nonsense!!!!Anda mesti dapatkan aura kehebatan pst...DASHAT!!! Kehebatan luar biasa!!!

Jadual esok ke KL ROAD TOUR..turn orang KL untuk dapat motivasi..Semua CDM SMART TYCOON akan beramai2 ke sana. So semua warga SMART TYCOON mesti ambil peluang!! Bawa ramai2 prospek anda...PASTI CLOSED!!!

Petang kita ramai2 ke MIECC for Diamond Night!! Menteri Dato’ Ismail Sabri akan datang ke majlis tersebut..Kita datang ramai2 untuk ambil semangat!! Yang ditunggu2 esok ada motivasi dari salah seorang sifu yang saya kagumi Prof Hj Hanim dari excel trainning...PASTI TERBAKAR DAN TERSEDAR!!!!

Jumpa anda esok diKL!!!

ANDA PASTI JUARA!!!

No comments:

Post a Comment