Sunday, July 25, 2010

YANG KAYA TERUS KAYA... YANG MISKIN???

25 julai ..hari ini ada 2 program dikuantan...pagi dan petang..lunch singgah rumah mak di kg Seberang Balok. makan nasi lauk budu+ tempoyak +ulam dan ikan singgang serta ikan goreng kerisi (ikan fresh..emmm seddappp). Sebelum balik ke Temerloh seperti biasa mesti singgah pasar Beserah beli ikan fresh yang baru naik dari laut...ini juga antara rutin saya..Almost everyday saya masak..anak-anak nak makan mak yang masak...saya memang suka masak... saya mesti curi masa untuk masak..Program yang kami buat hari ini adalah program pembukaan untuk perkenalkan pst..alhamdulillah mendapat sambutan...2 kawasan ini pasti akan meletup lagi dengan pst!!!! Leader2 yang terbabit mesti mengatur strategi berlubuk!!!

Artikel Dr Irfan Khairi mengenai tajuk di atas.. YANG KAYA TERUS KAYA kerana mereka sentiasa tahu apa yang mereka mahu. Mereka sentiasa berpegang pada prinsip-prinsip kejayaan. Mereka mempunyai mindset untuk berjaya. Dengan pengetahuan ini mereka sangat yakin dan hanya mengulangi perkara yang sama berkali-kali, berhari-hari, berbulan-bulan, untuk terus berlari menuju puncak!!!

Sebab itulah leader-leader SMART TYCOON..Pastikan diri anda 100% menghayati biz musim hari ini...Semua rakan kongsi anda jangan seorangpun ketinggalan untuk buat duit BBANYAK!!! Pokok pangkalnya anda yang kena sangat menghayati...benar-benar expert dan FOKUS!!..baru anak buah andapun sama dapat tempias!!! Kalau dah dapat amalkannya berulang-ulang... lagi lagi dan lagi.. PENTING!! PASTIKAN ANDA DAN RAKAN KONGSI MENGELUARKAN GELOMBANG KEJAYAAN YANG SAMA!!!Pastikan semua rakan kongsi pandai teknik mindset yang telah diajar..dan mereka mengamalkan secara berterusan!!!

Disekeliling kita terdapat sangat ramai orang yang sudah berjaya...Anda tidak perlu mencipta teknik atau kaedah baru untuk mecapai kejayaan. Pelajari dan pergunakan ilmu dari mereka yang telah berjaya!!!! BERTINDAK DAN FOKUSS!!!!

YANG PASTI.. TIADA KEJAYAAN TANPA TINDAKAN...

1 comment:

  1. salam....semalam sy bersama cdm abd aziz,cdm shamsuria dan dline sy yang ckup hebat iaitu aisyah,izzah dan wak jali telah menjalankan pst di jengka 6.....Alhamdullilah sambutan cukup hebat....cabarannya,suami bawak kreta sampai tak jumpa2 jengka 6....sampai ke simpang ke kuantan n kl nak pergi....patah belakang semula....Alhamdullilah....samapai2 je pgram dah mula...ckup hebat....InsyaAllah....Aisyah bakal cdm dalam jangka masa yang singkat....doakan...

    ReplyDelete