Saturday, July 24, 2010

FIGHT ALL OUT!!!!

23 hb, Jumaat seperti biasa rutin saya ke Jerteh. Penuh stokis CDM rosliza dengan rakan kongsi baru dan lama. selesai mbc ..meeting bersama leader2 utk strategi biz Trengganu dan Kelantan. Rakan kongsi disini masih belum betul2 dapat menghayati pst. Saya mesti berusaha supaya mereka benar2 dapat dan khusuk dengan pst ini..Cabaran untuk diri saya...Pembinaan rangkaian di sini juga sedikit mencabar saya ...saya kena kerja lebih berbanding dengan tempat lain... Sebab tulah sudah hampir tiga tahun saya tetap datang ke sini almost every week...Perjuangan tetap diteruskan...sehingga capai matlamat saya. DUGAAN ADALAH MANISAN DLM HIDUP...

24 hb Sabtu hari kita ada road tour di Bandar pusat jengka. Penuh dewan JPA3. terimakasih dan tahniah kepada CDM Zuraidah Mohamed bersama suaminya Ijan sebagai pengarah projek. CDM2 dan leader-leader di Pahang..Alhamdulillah hampir 90 % sudah benar2 dapat pst..SEmua leader2 dan jentera masing2 macam cacing kepanasan.. mereka tidak cukup saat..tak cukup kaki tangan...makan bila hanya lapar dan tidur jam 12 ke atas!!! Mereka semua benar2 menafaatkan peluang yang sangat hebat ini...

Rasionalnya..pengamatan yang saya buat..sekiranyanya anda sudah betul ashik dan expert dgn pst ni..gandaan sale anda akan menjadi sangat luar biasa bulan ke bulan. Sebab tu saya menyeru semua CDM dan leader2 mesti buat dan expert...CDM semua kena sangat bijak mengatur strategi untuk semua jentera anda!!!!

Esok kami ada program disekitar kuantan pagi dan petang...sebelum closing 29 hb julai...semua CDM SMART TYCOON sedang mengatur strategi kritikal untuk lonjakan sale masing!!!

TERUS BERJUANG MENUJU JUARA!!! SMART TYCOON JUARA!!!

1 comment:

  1. salam....memang hebat program di jengka semalam....insyaAllah sy akan jdkan abang ipar sebagai testimoni untuk pisang...sama2 kita bergerak n menuju puncak kejayaan.

    ReplyDelete