Wednesday, July 21, 2010

PERCAYA DAN BINA

ALHAMDULILLAH SYUKOR KEPADA YANG ESA...PST sangat hebat!!!

Malam tadi rabu malam mbc temerloh PPENNUHH!!!! ...mencecah 140 orang!!!cdm2 dan leader2 terpaksa berdiri sepanjang 1 jam 30 minit .. Orang baru RRAAMMAII!!! Yang bagi talk sangat bersemangat (CDM Abdul Aziz, CDM Samsuria, CDM Nazaruddin, DDM Zahrin dan DSM Faizal..baru keluar kereta Caldina). Semasa mbc Temerloh tengah hangat...sms dari CDM Elmy Johana masuk..Kak MBC aku pennnuhh (dalam 80 oarang)!!! kak...pst Dasyat!!! Tahniah kepada CDM ELMY dan OMAR!!! CDM ROZI pun ada disana...

Tahniah kepada semua pejuang SMART TYCOON!! Sebenar2nya biz kita terus meningkat kerana amalan biz sihat yang tidak tercemar... TELUS, JUJOR... TIADA PENIPUAN DAN TIADA JANJI MANIS....nama SMART TYCOON BERSIHHH!!! sebab tula kita terus bertahan dan berkembang!!! Tiada JALAN PINTAS MENUJU KEKAYAAN!!! Terima kasih kepada semua kerana taat dan tidak tamak!!!

SEMUA PEJUANG SMART TYCOON terutama CDM2 sekali lagi diingatkan ..
PASTIKAN diri anda tidak terus ketinggalan...Bukti sudah terlalu nyata untuk anda percaya!!! CDM2 dan group yang masih belum buat sepenuhnya sebab takut nak menghadapi bonus menyusut...Tolong cari ubat segera!!! Anda sudah jauh ketinggalan!!!

Kepada yang masih takut untuk buat TRANSFORMASI..MUHASABAH!!

-kalau anda masih taksub dgn projek lama (sebab nak mentain bonus..) dengan alasan masa, tenaga, harga menaja sama..tapi dapat volume ciput....

anda kiralah berapa banyak penajaan (projek lama) yang anda boleh buat dalam masa 3 bulan
kebelakang ...
Kalaupun anda dapat buat penajaan..anda kiralah dengan jari berapa ramai rakan kongsi baru anda boleh bawa orang ke mbc dan program kita!!!
Anda semak sendiri berapa banyak penajaan yang orang baru anda boleh dapat dan dalam masa berapa lama
Anda semak berapa ramai rakan kongsi anda yang boleh independent!!!

Anda banding sendiri dengan CDM yang FOKUS dan KHUSYUK dengan pst!!! LU PIKIR LA SENDIRI!!! Saya tahu siapa yang PERCAYA dan siapa yang masih ragu2!! Tak payah tipu !! Nasihat saya..kepada leader2 yang masih kecutt takutkan bayang2...BERTUKAR!!! JANGAN NANTI ANDA PUTIH MATA!!!

Inilah masa yang sangat penting untuk MEMBINA rangkaian..BINA..BINA..BINA..pastikan leg wawasan anda beres!!! pastikan setiap leg anda kuat sekuat2nya untuk anda capai juta sale segera!!!

Bersama Bersatu terus Membina pelapis2 CDM yang baru!!!

TERUS BERJUANG MENUJU JUARA!!!







1 comment:

  1. salam....kak semalam dsm ruby bagi talk jugak....jgn la lupa nama sy kak...sy nak cdm cepat2 ni....akak ingat nama sy,akak sentiasa doakan sy.hehe....semalam memang best....insyaAllah....betemu di puncak kejayaan

    ReplyDelete